Με την νίκη του ο Ολλανδός ισοφαρίζει το ρεκόρ 9 σερί νικών του Sebastian Vettel. Ο δρόμος όμως δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα.
Τα Προκριματικά
Πιο συγκεκριμένα, ο δρόμος ήταν στρωμένος με βροχή. Τα ενδιάμεσα ελαστικά είχαν την τιμητική τους, με τους οδηγούς να ανταλλάσσουν θέσεις στο Q1. Τελικά αυτοί που βγήκαν εκτός ήταν οι Zhou, Ocon, Magnussen, Bottas και Lawson. Το εντυπωσιακό στοιχείο σε αυτό το Q1 ήταν η 1η θέση του Alex Albon, με την Williams να δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
To Q2 ξεκινάει με διαφορετικό αέρα, καθώς η πίστα στεγνώνει. Οι οδηγοί θέτουν ταχύτερους γύρους σε κάθε νέο γύρο. Ο Albon καταφέρνει να βρεθεί στο Q3, μαζί με τον ομόσταυλό του, Logan Sargeant, ο οποίος καταφέρνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στην F1 να βρεθεί στο Q3. Απελπιστική έξοδος για τον Lewis Hamilton ο οποίος χάνει την ευκαιρία να κάνει γρήγορο γύρο σε στεγνή πίστα. Ακολουθούν οι Stroll, Gasly, Tsunoda και Hulkenberg.
To Q3 ξεκινάει με το δίλημμα αν πρέπει να βγουν με τα βρόχινα ή τα στεγνά ελαστικά. Ο Sargeant βγαίνει με τα στεγνά και το πληρώνει, χάνοντας τον έλεγχο στην 2η στροφή της πίστας. Μετά από μια μικρή παύση για να επισκευαστούν οι μπαριέρες, οι οδηγοί επιστρέφουν στην πίστα. Όχι όμως για πολύ, καθώς η διαδικασία σταματάει ξανά με την έξοδο του Leclerc στην στροφή 9. Τελικά όμως ο Verstappen κυριαρχεί ξανά στην πίστα του Zandvoort, με τους Norris, Russell, Albon, Alonso, Sainz, Perez και Piastri να ακολουθούν. 9ος και 10ος βρίσκονται αντίστοιχα οι Leclerc και Sargeant.
Ο Αγώνας
Ο ρυθμός; Φρενήρης. Παντού προσπεράσεις, από την αρχή ως το τέλος. Μια ξαφνική βροχή φέρνει τα πάνω-κάτω στην πίστα, με τους οδηγούς να αλλάζουν στον πρώτο κιόλας γύρο τα στεγνά ελαστικά. Μετά από σειρά αλλαγών, οι οδηγοί βρέθηκαν με ενδιάμεσα ελαστικά, και με την βροχή να μειώνεται και την πίστα να στεγνώνει, σπεύδουν να τα αλλάξουν. Μέσα σε όλα, ξεπροβάλλει μπροστά στην κατάταξη ο Max Verstappen.
Kαθώς ο αγώνας αποκτά τον ρυθμό του, ο Sargeant χάνει τον έλεγχο της Williams στην 8η στροφή και καταλήγει στην μπαριέρα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπαίνει στην πίστα και παραμένει για κάμποση ώρα.
Στον 27ο γύρο ο Verstappen έχει ανοίξει μια διαφορά σχεδόν 3 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του Perez στην 2η θέση με τον Alonso πίσω τους. Το προβάδισμα αυτό έχει ανοίξει ως τον 40ο γύρο στα 7 δευτερόλεπτα. Στον 41ο γύρο ο Leclerc εγκαταλείπει μετά από μηχανική βλάβη.
Όλα φαντάζουν ρόδινα για την Red Bull, όμως η βροχή επανέρχεται δριμύτερη, με 15 γύρους να απομένουν. Η κατάσταση κλιμακώνεται στον 61ο γύρο, όπου η βροχή αναγκάζει πολλούς οδηγούς να αλλάξουν σε ενδιάμεσα ελαστικά.
Με τη βροχή να πέφτει, ο Zhou γλιστράει και βγαίνει εκτός πίστας στην 1η στροφή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βγει η κόκκινη σημαία και να καθυστερήσει τον αγώνα για κάνα μισάωρο.
Ο αγώνας ξαναξεκινάει στον 67ο γύρο, μετά από 2 γύρους με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι μάχες συνεχίστηκαν, με πιο αξιοσημείωτες αυτές των Perez και Alonso για την 2η θέση, και αυτή των Sainz και Hamilton για την 5η θέση.
Τα αποτελέσματα
Νικητής για ακόμα μια φορά ο Verstappen, ο οποίος ισοφαρίζει στην χώρα του το ρεκόρ του Sebastian Vettel και του Alberto Ascari, με 9 συνεχόμενες νίκες. 2ος τερματίζει ο Alonso, 3ος ο Gasly έπειτα από ποινή στον Perez για παραβίαση ορίου ταχύτητας στο pit. Mεγάλος νικητής από αυτόν τον αγώνα ήταν ο Alonso, ο οποίος κλείδωσε μια σπουδαία 2η θέση για την ομάδα του. Χαμένοι από αυτή τη διαδικασία ήταν οι Leclerc, Zhou και Sargeant οι οποίοι δεν τερμάτισαν τον αγώνα.
Επίλογος
Είτε σου αρέσει είτε όχι, ο Verstappen είναι ο κορυφαίος οδηγός της γενιάς του. Κανείς δεν φαίνεται να έχει απάντηση. Το μόνο που τον χωρίζει από την κατάρριψη του ρεκόρ των σερί νικών; 300 χιλιόμετρα στην Monza.
Ονομάζομαι Νίκος Ναούμ, είμαι φοιτητής στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με καταγωγή από τα Ιωάννινα, ωστόσο γέννημα-θρέμμα Αθηναίος.
Σκοπός μου στην ζωή είναι να βρω την ευτυχία, κάνοντας πράγματα που αγαπώ με ανθρώπους που αγαπώ. Η αθλητική δημοσιογραφία και η εξειδίκευση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι το μεράκι και το πάθος μου. Από μικρός έψαχνα να μετουσιώσω την αγάπη μου για το αυτοκίνητο σε ένα επάγγελμα.
Κάπως έτσι, δειλά-δειλά οδηγήθηκα στην πόρτα του Παντείου Πανεπιστημίου. Ήξερα ότι ο κλάδος είναι κλειστός. Ήξερα ότι θα αντιμετωπίσω δυσκολίες. Μέσα όμως στο Πανεπιστήμιο γνώρισα ανθρώπους με τους οποίους μπόρεσα να ενωθώ και να δώσω σάρκα και οστά στο όραμά μου. Να παράγω περιεχόμενο σχετικά με το αυτοκίνητο και δη, με την Formula 1.
Mέσα από το The F1 Thing, αλλά και μέσα από τον διαδικτυακό «αέρα» του Ράδιο Πάντειον και τις ραδιοφωνικές μεταδόσεις του αθλήματος, νιώθω πως κατάφερα να προσδιορίσω αυτόν τον έρωτα για το αντικείμενο και να ικανοποιήσω την ακόρεστη τρέλα μου.
Α, επίσης παίζω μουσική. Αυτή είναι μια ακόμη τρέλα μου. Λατρεύω τα ταξίδια (ειδικά με το αυτοκίνητο), καθώς και την καλή μπύρα.
Μέσα στον ΦΚ βρήκα άτομα που εκτιμώ βαθύτατα. Για εμένα είναι η ιδανική ευκαιρία να συνεργαστώ σε ένα υπέροχο εγχείρημα.