Tα Προκριματικά
Με απρόοπτες εξόδους συμπληρώνεται το Q1, καθώς και οι δύο Alpine βρίσκονται εκτός διαδικασιών. Οι Gasly και Οcon δεν καταφέρνουν να βρουν τα πατήματά τους με την υποχρεωτική σκληρή γόμα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Η κακή αυτή εξέλιξη έρχεται αμέσως μετά το podium της προηγούμενης εβδομάδας και σίγουρα έχει ψυχολογικό αντίκτυπο σε όλη την ομάδα. Οι Zhou, Magnussen και Stroll συμπληρώνουν την πεντάδα των οδηγών που αποχωρούν από το Q1.
Στο Q2 o Verstappen φαίνεται να έχει βρει ρυθμό με την μεσαία γόμα και στο τέλος κυριαρχεί. Ωστόσο οι Ferrari των Leclerc και Sainz είναι δυνατές στην πίστα της πατρίδας τους και συμπληρώνουν την τριάδα. Η Williams δηλώνει και αυτή το παρόν, με τον Alex Albon να προχωράει στις διαδικασίες. Εκτός όμως παραμένει ο Sargeant, ενισχύοντας τις φήμες για την αντικατάστασή του. Τον ακολουθούν οι Bottas, Hulkenberg, Lawson και Tsunoda.
Δραματική κλιμάκωση υπήρξε στο Q3, με τους Sainz, Verstappen και Leclerc να παλεύουν για την πρώτη θέση στην σχάρα εκκίνησης. Τελικά ο πρώτος επικρατεί, τοποθετώντας την Ferrari του στην κορυφή στο Grand Prix της χώρας του. Δεύτερος εκκινεί ο Verstappen, τρίτος ο Leclerc. Aκολουθούν οι Russell, Perez, Albon, Piastri, Hamilton, Norris και Alonso, οι οποίοι συνθέτουν την πρώτη δεκάδα του grid.
Ο Αγώνας
Στον γύρο σχηματισμού… ο κινητήρας του Yuki Tsunoda αποφασίζει ότι θέλει να πάρει το αεροπλάνο και να πάει απευθείας στην Σιγκαπούρη. Σταμάτησε να δουλεύει μέχρι να το πετύχει. Αυτό έφερε τις κίτρινες σημαίες, ενώ η εκκίνηση καθυστέρησε μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Ο αγώνας ξεκινάει 20 λεπτά αργότερα, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ο Carlos Sainz φαίνεται πως έχει ρυθμό και μπορεί να παραμείνει μπροστά από την μαινόμενη Red Bull του Max Verstappen. Πιο πίσω ο Albon κατορθώνει να διατηρηθεί στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Καθώς περνάνε οι γύροι, ο Verstappen παραμένει πίσω από τον Sainz ο οποίος αντιμετωπίζει πρόβλημα υπερστροφής. Στον 6ο γύρο κάνει την πρώτη απόπειρα προσπέρασης, χωρίς αποτέλεσμα. Οι προσπάθειες συνεχίζονται, αλλά η ταχύτητα της Ferrari στην ευθεία είναι ασυναγώνιστη.
Στον 15ο γύρο όμως, η πίεση αποδίδει. Ο Sainz μπλοκάρει τους εμπρός τροχούς στα φρένα της 1ης στροφής, δίνοντας πλεονέκτημα στον Verstappen, ο οποίος προσπερνάει εύκολα στην στροφή 4.
Στον 20 γύρο ο Ισπανός μπαίνει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Έναν γύρο αργότερα μπαίνουν οι Verstappen και Leclerc. Πιο πίσω σημειώνονται προστριβές μεταξύ Russell και Ocon οι οποίες τιμωρούν τον πρώτο με ποινή 5 δευτερολέπτων. Ο Hamilton παραμένει έξω, λόγω και της διαφορετικής στρατηγικής, χαρίζοντας μια μικρή μάχη… άλλων εποχών, μαζί με τον Max Verstappen για την 1η θέση. Ο Ολλανδός όμως περνάει μπροστά και εξαφανίζεται στον ορίζοντα.
Πιο πίσω, ο Leclerc δίνει την δική του μάχη με τον Sergio Perez, ο οποίος πιέζει ασφυκτικά. Ο ρυθμός της Red Bull είναι ξεκάθαρος. Πιο πίσω ο Albon παλεύει να κρατήσει την 6η θέση από τις McLaren, οι οποίες ανεβάζουν ρυθμό. Στα πλάνα όμως μπαίνει και ο Lewis Hamilton, ο οποίος επιλέγει στα τελευταία μέρη του αγώνα να παλέψει με τον Piastri. Στην 4η στροφή οι δυο τους έχουν επαφή, η οποία ωθεί στα πιτ τον Piastri και τιμωρεί τον Hamilton με ποινή 5 δευτερολέπτων.
Πιο μπροστά o Perez παλεύει ακόμα με τον Sainz, κερδίζοντας εν τέλει την 2η θέση. Ο αγώνας ολοκληρώνεται, ενώ πιο πίσω, ο Ocon αναγκάζεται να εγκαταλείψει λόγω προβλήματος στο αυτοκίνητο.
Τα Αποτελέσματα
Νικητής ο Max, με μια εκπληκτική νίκη στον «Ναό της Ταχύτητας». Πίσω του ο Sergio Perez, αμέσως μετά ο Sainz. Ο μεγάλος νικητής (πέρα από τον νικητή) ήταν ο Albon, ο οποίος καταφέρνει να τερματίσει στην 6η θέση σε ένα μονοθέσιο… όχι και τόσο ικανό. Οι ηττημένοι είναι οι οδηγοί της Alpine, οι οποίοι αμέσως μετά τον πανηγυρισμό στο Zandvoort δυσκολεύτηκαν πάρα πολύ με το μονοθέσιο.
Επίλογος
Είναι δύσκολη η πρώτη νίκη. Πιο δύσκολη είναι η δεύτερη, καθώς είναι δύσκολη η επανάληψη της επιτυχίας. Πόσο δύσκολη είναι λοιπόν η 10η συνεχόμενη νίκη; 10 συνεχόμενες φορές που ακούμε τον Ολλανδικό ύμνο, συνοδευόμενο από τον ύμνο της Αυστρίας. Ο Max Verstappen γράφει τη δική του ιστορία. Και μαζί με αυτή, χαράσσει με ανεξίτηλο μελάνι και την ιστορία του αθλήματος.
Ονομάζομαι Νίκος Ναούμ, είμαι φοιτητής στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με καταγωγή από τα Ιωάννινα, ωστόσο γέννημα-θρέμμα Αθηναίος.
Σκοπός μου στην ζωή είναι να βρω την ευτυχία, κάνοντας πράγματα που αγαπώ με ανθρώπους που αγαπώ. Η αθλητική δημοσιογραφία και η εξειδίκευση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι το μεράκι και το πάθος μου. Από μικρός έψαχνα να μετουσιώσω την αγάπη μου για το αυτοκίνητο σε ένα επάγγελμα.
Κάπως έτσι, δειλά-δειλά οδηγήθηκα στην πόρτα του Παντείου Πανεπιστημίου. Ήξερα ότι ο κλάδος είναι κλειστός. Ήξερα ότι θα αντιμετωπίσω δυσκολίες. Μέσα όμως στο Πανεπιστήμιο γνώρισα ανθρώπους με τους οποίους μπόρεσα να ενωθώ και να δώσω σάρκα και οστά στο όραμά μου. Να παράγω περιεχόμενο σχετικά με το αυτοκίνητο και δη, με την Formula 1.
Mέσα από το The F1 Thing, αλλά και μέσα από τον διαδικτυακό «αέρα» του Ράδιο Πάντειον και τις ραδιοφωνικές μεταδόσεις του αθλήματος, νιώθω πως κατάφερα να προσδιορίσω αυτόν τον έρωτα για το αντικείμενο και να ικανοποιήσω την ακόρεστη τρέλα μου.
Α, επίσης παίζω μουσική. Αυτή είναι μια ακόμη τρέλα μου. Λατρεύω τα ταξίδια (ειδικά με το αυτοκίνητο), καθώς και την καλή μπύρα.
Μέσα στον ΦΚ βρήκα άτομα που εκτιμώ βαθύτατα. Για εμένα είναι η ιδανική ευκαιρία να συνεργαστώ σε ένα υπέροχο εγχείρημα.