Τα Προκριματικά
Το Q1 κυλάει απρόσκοπτα με τον Sainz να φαίνεται πως μπορεί να διεκδικήσει πολλά στη συγκεκριμένη πίστα. Η κυριαρχία του Verstappen και της Red Bull δεν είναι δεδομένη σε αυτή την πίστα. Στο τέλος του Q1 και στην τελευταία γρήγορη αριστερή στροφή ο Lance Stroll χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου έπειτα από αποσταθεροποίηση στο πίσω μέρος. Η πρόσκρουση είναι σφοδρή, όμως ο Καναδός βγαίνει από το όχημα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Η ζημιά βέβαια έχει γίνει και αδυνατεί να επιστρέψει στον αγώνα για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.

O Piastri είναι επίσης άτυχος, καθώς δεν καταφέρνει να ολοκληρώσει τον ταχύτερό του γύρο, οδηγώντας τον σε αποκλεισμό. Μαζί τους αποχωρούν και οι Bottas, Sargeant και Zhou.
Στο Q2 η Red Bull καλείται να αντιμετωπίσει τον δικό της δαίμονα, την υπερστροφή. Η RB19 φαίνεται να γλιστράει υπερβολικά, κοστίζοντας πολύτιμο χρόνο τόσο στον Sergio Perez όσο και στον Max Verstappen. Το αποτέλεσμα εν τέλει ήταν ιδιαιτέρως απρόσμενο, καθώς και οι δύο βρίσκονται εκτός στο Q2. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Max Verstappen, έχοντας μόλις σπάσει το ρεκόρ με τις περισσότερες σερί νίκες στην Monza εκκινεί από την 11η θέση. Μαζί τους αποχωρούν στο Q2 και οι Gasly, Tsunoda και Albon.
Το Q3 λήγει με τον Ισπανό της Ferrari, Carlos Sainz, να κλειδώνει την pole. O Russell, σε μια εξίσου ανταγωνιστική Mercedes μπαίνει ανάμεσα στις δύο Ferrari εξασφαλίζοντας την 2η θέση. Ο Leclerc εκκινεί τρίτος, ενώ στην 4η θέση βρίσκεται ο Norris της McLaren. Πέμπτος εκκινεί ο Hamilton, έκτος ο Kevin Magnussen της Haas, έβδομος ο Alonso, όγδοος ο Ocon, ένατος ο Hulkenberg και δέκατος ο Liam Lawson, ο οποίος καταφέρνει και υπερκερνά τις δύο Red Bull σε μία αξιοσημείωτη προκριματική «μάχη».

Ο Αγώνας
Οι δύο Ferrari εκκινούν πολύ καλά, με τον Russell της Mercedes να «πιάνεται στον ύπνο», χάνοντας την 2η θέση. Πιο πίσω, ο Hamilton δεν έχει χώρο στην πρώτη στροφή και αναγκάζεται να βγει εκτός πίστας μπροστά από τους Norris και Russell. Όλα βαίνουν καλώς… μέχρι που η Alpha Tauri του Yuki Tsunoda ακινητοποιείται στην 14η στροφή λόγω κλαταρισμένου ελαστικού μετά από πρόσκρουση με τον Sergio Perez. Ο αγώνας του τελειώνει μόλις στον πρώτο γύρο.

Ο Hamilton επιστρέφει την θέση στον Russell και ο αγώνας συνεχίζεται. Πιο πίσω ο Verstappen κυνηγάει να ανακτήσει το χαμένο έδαφος μετά τα προκριματικά και στον 7ο γύρο καταφέρνει να περάσει τον Magnussen παρά την πολύ καλή άμυνα του τελευταίου.
Ο αγώνας κυλάει σχετικά ήρεμα μέχρι τον 18ο γύρο, όπου ο Sargeant χάνει τον έλεγχο της Williams και βρίσκει στις μπαριέρες τραυματίζοντας το μπροστά φτερό του και σκορπώντας ανθρακονήματα στην πίστα. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγαίνει στην πίστα και οι πρώτοι 7 οδηγοί μπαίνουν στα πιτ.
Ο Sainz καταφέρνει και κάνει μια εξαιρετική επανέναρξη στον αγώνα, ελέγχοντας τον ρυθμό. Πιο πίσω δημιουργούνται προϋποθέσεις για προσπεράσεις. Ο Verstappen παραπονιέται για το μονοθέσιό του το οποίο είναι «σαν να οδηγάει σε πάγο».
Στον 38ο γύρο ο Perez, o Alonso και ο Ocon παλεύουν για την 7η θέση. Τελικός νικητής αναδεικνύεται ο Οcon. O Alonso αντιμετωπίζει προβλήματα με το μονοθέσιό του το οποίο θεωρεί «μη οδηγήσιμο».
Λίγο αργότερα, το κιβώτιο του Ocon καταστρέφεται, σημαίνοντας το τέλος του αγώνα για τον Γάλλο οδηγό. Οι δύο Mercedes αδράττουν την ευκαιρία και μπαίνουν στα πιτ για αλλαγή σε μεσαία ελαστικά. Ξεκινάνε αμέσως το κυνήγι της πρώτης θέσης.

Ο Verstappen δίνει πιο πίσω τις δικές του μάχες, με κάποιες καλές προσπεράσεις του Ολλανδού στον Lawson και στον Piastri. Μπροστά όμως οι δύο Mercedes είναι απειλητικές και, αφού προσπέρασαν τον Leclerc για την 3η θέση, καταδιώκουν τον προπορευόμενο Sainz και τον Norris που βρίσκεται στην 2η θέση.
Στρατηγικά ο Sainz δίνει DRS στον Norris προκειμένου να μπορέσει να αμυνθεί στις Mercedes. Το πλάνο δουλεύει, αυξάνοντας την πίεση στις δύο Mercedes. Και τότε…

Στον τελευταίο γύρο, ο George Russell ακουμπάει την πίσω ρόδα του στον τοίχο. Αυτό τον στέλνει εκτός πορείας και στις μπαριέρες. Από την 3η θέση στο τίποτα, μία απόσταση λίγων εκατοστών.
Τα αποτελέσματα
Νικητής αναδεικνύεται ο Carlos Sainz, σπάζοντας τα ρεκόρ συνεχόμενων νικών της Red Bull αλλά και του Max Verstappen. Δεύτερος βρίσκεται ο Lando Norris, τρίτος ο Hamilton. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπληρώνουν με αυτή τη σειρά οι Leclerc, Verstappen, Gasly, Piastri, Perez, Lawson και Magnussen.
Επίλογος
Μου αρέσει πολύ που βλέπω την Ferrari ξανά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου. Μου αρέσει όμως επίσης που ο Carlos Sainz κατάφερε να σπάσει την μονοτονία στις συνεχόμενες νίκες με τον δικό του τρόπο. Με μία… «smooth operation».

Ονομάζομαι Νίκος Ναούμ, είμαι φοιτητής στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με καταγωγή από τα Ιωάννινα, ωστόσο γέννημα-θρέμμα Αθηναίος.
Σκοπός μου στην ζωή είναι να βρω την ευτυχία, κάνοντας πράγματα που αγαπώ με ανθρώπους που αγαπώ. Η αθλητική δημοσιογραφία και η εξειδίκευση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι το μεράκι και το πάθος μου. Από μικρός έψαχνα να μετουσιώσω την αγάπη μου για το αυτοκίνητο σε ένα επάγγελμα.
Κάπως έτσι, δειλά-δειλά οδηγήθηκα στην πόρτα του Παντείου Πανεπιστημίου. Ήξερα ότι ο κλάδος είναι κλειστός. Ήξερα ότι θα αντιμετωπίσω δυσκολίες. Μέσα όμως στο Πανεπιστήμιο γνώρισα ανθρώπους με τους οποίους μπόρεσα να ενωθώ και να δώσω σάρκα και οστά στο όραμά μου. Να παράγω περιεχόμενο σχετικά με το αυτοκίνητο και δη, με την Formula 1.
Mέσα από το The F1 Thing, αλλά και μέσα από τον διαδικτυακό «αέρα» του Ράδιο Πάντειον και τις ραδιοφωνικές μεταδόσεις του αθλήματος, νιώθω πως κατάφερα να προσδιορίσω αυτόν τον έρωτα για το αντικείμενο και να ικανοποιήσω την ακόρεστη τρέλα μου.
Α, επίσης παίζω μουσική. Αυτή είναι μια ακόμη τρέλα μου. Λατρεύω τα ταξίδια (ειδικά με το αυτοκίνητο), καθώς και την καλή μπύρα.
Μέσα στον ΦΚ βρήκα άτομα που εκτιμώ βαθύτατα. Για εμένα είναι η ιδανική ευκαιρία να συνεργαστώ σε ένα υπέροχο εγχείρημα.